
We verdrinken niet in e-mail omdat het er te veel zijn, maar omdat we zelf zonder nadenken elk bericht openen, overal op reageren, alles tegelijk willen afhandelen en vergeten grenzen te stellen – we creëren onze eigen overbelasting.
Lees meer
We verdrinken niet in e-mail omdat het er te veel zijn, maar omdat we zelf zonder nadenken elk bericht openen, overal op reageren, alles tegelijk willen afhandelen en vergeten grenzen te stellen – we creëren onze eigen overbelasting.
Lees meer