De persoonlijke weblog
De persoonlijke weblog
van Pierre van Mouche
Zoeken
Meest gebruikte tags
aandeelhouders AI autonomie balans bonussen coaching crisis cultuur democratie duurzaamheid facebook gedrag geld geluk govert derix innovatie lage lonen landen leiderschap macht marketing milieu nevermind nsa onderwijs po cockpit politiek presentatie privacy promotie religie respect rusland rust samenleving social media sterrenmoord Tesla toekomst twitter verbinding vrijheid vs waarheid welvaart wetenschap
juni 2026
M D W D V Z Z
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« mei    

Tag: maakindustrie

Zie dat maar eens in het juiste perspectief

Gepubliceerd op 19 april, 2013 door Pierre van Mouche

foxconn

Sabic ontslaat 400 werknemers in Geleen (18-04-2013), 200 man eruit en salarisaanpassingen bij Capgemini (10-08-2012), bij DSM moeten 1000 mensen weg (11-08-2012), … Foxcon neemt vanaf april elke week meer dan 10.000 nieuwe medewerkers aan (15-04-2013).

Lees meer →

Geplaatst in bedrijfsleven, samenleving | Getagd dsm, foxcon, geld, lage lonen landen, maakindustrie, ontslagen, sabic, welvaart

Meest gelezen berichten

  • Beschaafd oorlog voeren…

    Anno 2014 voeren we beschaafd oorlog en dat wil zeggen dat we geen burgervliegtuigen neerschieten...

  • Elementaire ICT-vaardigheden ontbreken

    De ICT-vaardigheden van veel medewerkers laten ernstig te wensen over. Hetzelfde geldt voor de...

Categoriƫn

  • samenleving (233)
  • bedrijfsleven (110)
  • technologie (79)
  • politiek (74)
  • persoonlijke ontwikkeling (65)
  • toekomst (63)

Andere pagina's

  • Home
  • Gesproken tekst
  • Wie is Pierre …
  • Pierre online
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Disclaimer

I'm using the VanMouche.eu WordPress theme.