De persoonlijke weblog
De persoonlijke weblog
van Pierre van Mouche
Zoeken
Meest gebruikte tags
aandeelhouders AI autonomie balans bonussen coaching crisis cultuur democratie duurzaamheid facebook gedrag geld geluk govert derix innovatie lage lonen landen leiderschap macht marketing milieu nevermind nsa onderwijs po cockpit politiek presentatie privacy promotie religie respect rusland rust samenleving social media sterrenmoord Tesla toekomst twitter verbinding vrijheid vs waarheid welvaart wetenschap
juni 2026
M D W D V Z Z
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« mei    

Tag: maccast

Twee-en-een-half uur enkele reis

Gepubliceerd op 7 augustus, 2014 door Pierre van Mouche

Is dat niet zonde van je tijd, werd me recent gevraagd: twee of drie keer per week twee-en-een-half uur enkele reis woon/werkverkeer? Nee was mijn antwoord, volmondig nee. En natuurlijk hoort daar enige uitleg bij.

Lees meer →

Geplaatst in bedrijfsleven, informatiemaatschappij, technologie, tips, vrije tijd | Getagd apple, iphone, ipod, jozef van giel, mac, maccast, podcast, woon/werkverkeer | 4 Reacties

Meest gelezen berichten

  • Beschaafd oorlog voeren…

    Anno 2014 voeren we beschaafd oorlog en dat wil zeggen dat we geen burgervliegtuigen neerschieten...

  • Elementaire ICT-vaardigheden ontbreken

    De ICT-vaardigheden van veel medewerkers laten ernstig te wensen over. Hetzelfde geldt voor de...

Categoriƫn

  • samenleving (233)
  • bedrijfsleven (110)
  • technologie (79)
  • politiek (74)
  • persoonlijke ontwikkeling (65)
  • toekomst (63)

Andere pagina's

  • Home
  • Gesproken tekst
  • Wie is Pierre …
  • Pierre online
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Disclaimer

I'm using the VanMouche.eu WordPress theme.