Vrijdag 5 april 13:00-19:30 uur: Themabijeenkomst ‘Hoe komen we op stoom in Limburg”

miljoenenlijn05

Vrijdag 5 april van 13:00 tot 20:00 uur ben ik moderator tijdens de themabijeenkomst ‘Duurzaam op stoom’ georganiseerd door THESE in samenwerking met Zuyd Hogeschool. Een bijzondere bijeenkomst die in de stoomtrein van het miljoenenlijntje plaats vindt, rijdend tussen Simpelveld en Schin-op-Geul.

Lees meer

Jij moet het probleem zélf oplossen!

micro-macro-balance-white_design

Sinds rond 1980 hebben we welvaart vooral verworven met behulp van leningen. Feitelijk hebben we een behoorlijk aantal jaren boven onze stand geleefd. En dat blijkt nu, nu de rentelast zó hoog is dat het mis gaat. Zo ver is het nog niet, maar de rentelast is inmiddels wel zo hoog dat we ons de luxe van die welvaart niet langer meer kunnen veroorloven.
Lees meer